Proximus zoekt Shop Manager (M/V) voor Veurne

Proximus is in België het voornaamste telecommunicatiebedrijf en marktleider op verschillende gebieden, onder meer de vaste telefoonlijnen, de mobielecommunicatiediensten en de breedbanddata- en -internetdiensten.

Context:

Als sales team coördinator word je manager van een Proximus Center, werk je dus in een shop omgeving en zorg je ervoor dat de kwantitatieve en kwalitatieve objectieven van de shop bereikt worden om het hoge klantentevredenheidsniveau te behouden en dit op een kostefficiënte manier.

Job inhoud:

  • Je draagt bij tot de definitie van de verkoopstrategie en vertaalt die in concrete actieplannen voor jouw verkopers en jouw shop
  • Je coacht de verkopers en motiveert hen om ervoor te zorgen dat de prestaties, de betrokkenheid en de inzet optimaal zijn, om permanente ontwikkeling te verzekeren en om een goed arbeidsklimaat te bevorderen
  • De verkoopgerelateerde activiteiten plannen, organiseren en opvolgen op zowel korte als middellange termijn om ervoor te zorgen dat de salesobjectieven kunnen worden gerealiseerd
  • Alle resultaten en marktevoluties permanent analyseren en indien nodig de juiste acties ondernemen en de implementatie ervan coördineren om ervoor te zorgen dat de verkoopobjectieven worden behaald en de KPI’s en indicatoren worden verbeterd/gehaald
  • On-the-jobcoaching en advies verstrekken aan de verkopers in opleiding om ervoor te zorgen dat het ze beschikken over de juiste skills en de aanpak die nodig zijn om resultaten te behalen
  • Verkopers ondersteunen bij het onderhandelen over en/of sluiten van complexe/belangrijke contracten of bij het behandelen van problemen of om de sales/presales te coachen
  • Je staat in voor de doelmatige en efficiënte communicatie en networking met andere teams en divisies binnen Proximus of andere interne of externe stakeholders om functieoverschrijdende afstemming en samenwerking te stimuleren en te zorgen voor optimale werkrelaties in een geest van samen winnen
  • Rapporteren over de vooruitgang van de kwalitatieve en kwantitatieve objectieven om het management toe te laten de vooruitgang te monitoren
  • Op basis van dagelijkse ervaring input geven voor de verbetering van processen, werkmethodes of planning om voortdurende verbeteringen te ondersteunen en een optimale werkomgeving te garanderen
  • Bijkomende projecten of opdrachten verbonden aan zijn rol als manager uitvoeren om tegemoet te komen aan een specifieke businessbehoefte indien nodig bij grote drukte in de shop deelnemen aan de verkoop
  • Je bent verantwoordelijk voor een shop met een bezetting tussen de 3 à 6 personen
  • Je bent gebeten door telecom
  • Je hebt een bachelordiploma met ± 2 jaar ervaring in de verkoop

 

Profiel:

  • Expert in verkoop negotiaties
  • Problem solving
  • Coaching vaardigheden
  • Expert in telecom, shop, people & sales mgt
  • Resultaatgericht
  • Klantgericht
  • Communicatief
  • Creatief, flexibel
  • Steeds bereid om nieuwe technologieën & procedures te leren
  • Stressbestendig
  • Team spirit
  • Verantwoordelijkheidszin
  • Kan tijdig beslissingen nemen en prioriteiten stellen
  • Je straalt integriteit en vertrouwen uit

 

Ons Aanbod

Een professionele en stimulerende werkomgeving in de telecommunicatiesector. Uiteenlopende carrièremogelijkheden in de Groep zowel op nationaal als op internationaal vlak, kwalitatieve opleidingen in nieuwe technologieën, een erkende en rijke expertise. Wij bieden u een aantrekkelijk salarispakket aan en vele extralegale voordelen.